Slider

SPOTKANIA BOŻONARODZENIOWE

W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 W JAROCINIE

22. GRUDNIA 2016 r (czwartek)

1 lekcja: 805 - 8.35

2 lekcja 8.40- 9.10

3 lekcja 9.15- 9.45

4 lekcja 9.50- 10.20

5 lekcja 10.25- 10.55

6 lekcja 11.00- 11.30

(7- 8 lekcja odwołana)

godzina 11. 45 Jasełka w auli szkolnej

godzina 12. 30- 14.10 Spotkania z wychowawcami i nauczycielami w zespołach klasowych

 

KLASA


WYCHOWAWCA

SALA

3 st

p. Zbigniew Sędzicki

klub nauczyciela

1 LO a

p. Anna Guździoł

47

1 LO b

p. Urszula Biegańska

35

2 LO a

p. Aleksandra Zwierzchlewska

38

2 LO b

p. Marta Pawłowska

42

2 LO c

p.  Małgorzata Powęzowska Gwizd

50

3 LO a

p. Katarzyna Molińska

poza szkołą 21.12

3 LO b

p. Dorota Nowicka

poza szkołą 14.12.

3 LO c

p. Mateusz Gościniak

41

1 TM TB

p. Marta Tomalak

49

2 TM

p. Karolina Robak Trzmiel

46

1 TI

p. Katarzyna Grześkowiak

32

2 TI

p. Przemysław Łączniak

27

3 TI

p. Jacek Dziennik

13

4 TI a

p. Grażyna Matuszak

12

4 TI b

p. Marta Jankowiak

poza szkołą 21.12

1 TC/TI

p. Konrad Kanafa.

06

2 TC

p. Violetta Czabańska

33

3 TC

p. Robert Strzelecki

05

4 TC

p. Robert Karwacki

05 a

1 TE

p. Bogusława Mierzejewska

33 a

2 TE a

p. Arleta Kędziora

30

2 TE b

p. Małgorzata Ginter

36

3 TE

p. Urszula Wyremblewska Korzyniewska

28

4 TE

p. Małgorzata Kościelna

29

3 TG/TB

p. Joanna Wojtaszek

54

4 TG/TB

p. Grzegorz Gorzelańczyk

26

1 TŻ

p. Alina Łuczak

pracownia  21.12

2 TŻ

p. Danuta Kożuch

11

3 TŻ

p. Ewa Roszak

pracownia 20.12

4 TŻ

p. Monika Świderska Nowak

25

Znasz się na grafice, fotografii, multimediach? Potrafisz wykonywać ciekawe prace z wykorzystaniem komputera? Zapraszamy do udziału w konkursie Multimedialna Jedynka 2017!  Zgłoszenia do 17 lutego 2017 r. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .  

 

Regulamin

projektu Multimedialna Jedynka 2017 (edycja V)

 

1.      Projekt odbywa się w ramach Spotkań z Jedynką organizowanych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Jarocinie. 

2.      Patronat nad projektem „Multimedialna Jedynka 2017” sprawuje Polskie Biuro ECDL.

3.      Organizatorem projektu w roku szkolnym 2016/2017 jest Dyrekcja i Rada Rodziców Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Jarocinie.

4.      Głównym celem projektu jest propagowanie wiedzy informatycznej, w tym wiedzy o multimediach oraz technologiach informacyjnych i komunikacyjnych, wśród młodzieży.

5.      W ramach projektu realizowany jest:

·         konkurs z nagrodami

·         spotkanie uczniów z przedstawicielem Polskiego Towarzystwa Informatycznego na temat możliwości zdobywania nowych umiejętności i potwierdzania kwalifikacji związanych z nowymi technologiami

·         spotkanie uczniów i nauczycieli z Kierownikiem Projektu Helion Edukacja na temat pozycji edukacyjnych związanych z bezpieczeństwem i multimediami

6.      Za określenie tematu pracy konkursowej w pierwszym etapie oraz za tworzenie zagadnień do drugiego etapu, ich przechowywanie i utrzymanie w tajemnicy odpowiedzialni są nauczyciele Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Jarocinie.

7.      Konkurs rozgrywany będzie w dwóch kategoriach: gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne.

8.      Projekt podzielony jest na dwa etapy.

·         pierwszy polega na stworzeniu samodzielnie pracy graficznej lub multimedialnej na temat podany przez Organizatora w załączniku nr 2;

·         etap drugi stanowi finał odbywający się w siedzibie Organizatora i będzie polegał na rozwiązaniu zadań testowych z zakresu wiedzy o multimediach i grafice komputerowej oraz przygotowaniu pracy multimedialnej w określonym przez Organizatora czasie na temat, który zostanie ujawniony podczas finału projektu;

         O zwycięstwie zdecyduje suma punktów z obu etapów.

9.      Pod pojęciem praca graficzna lub multimedialna rozumie się jakikolwiek wytwór stworzony przy pomocy narzędzi informatycznych w postaci plakatu, prezentacji, animacji flash, filmu itp.

10.  Prace należy wykonać za pomocą dostępnego oprogramowania (załącznik nr 1). Ocenie podlegać będzie plik projektu danego programu oraz wygenerowany odpowiednio do techniki wykonania pliku w formacie:

·         jpg lub png - dla obrazów statycznych

·         wmv, avi lub mpg - dla klipu filmowego

·         gif lub swf - dla animacji format

·         ppt, pptx lub odp - dla prezentacji

11.  Charakterystyka plików projektu:

·         maksymalny rozmiar pliku obrazu to 50 MB,

·         maksymalny rozmiar klipu filmowego to 200 MB (dostarczone na nośniku zewnętrznym),

·         długość trwania klipu filmowego to 180 sek.,

·         maksymalna liczba slajdów w prezentacji to 20.

12.  W projekcie mogą wziąć udział uczniowie wszystkich klas szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych bez względu na profil szkoły i formę kształcenia.

13.  Warunkiem przystąpienia do konkursu projektowego jest zgłoszenie do konkursu do dnia określonego w pkt. 15 niniejszego regulaminu oraz podpisanie i złożenie oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do regulaminu (oświadczenie można złożyć w dniu konkursu).

14.  Komisję sprawdzającą rozwiązania zadań tworzyć będą: Przemysław Łączniak, Kinga Rząsa, Robert Strzelecki.

15.  Uczniowie do udziału w projekcie mogą być zgłaszani przez nauczycieli technologii informacyjnej, przedmiotów informatycznych lub wychowawców klas poprzez przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pocztą tradycyjną na adres Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Jarocinie lub składając osobiście w sekretariacie szkoły do 17 lutego 2017 r. do godz. 15:00. Podać należy w kolejności: nazwisko ucznia, imię ucznia, nazwa zespołu szkół (skrót zespołu), nazwa szkoły, profil, klasa, nazwisko i imię nauczyciela zgłaszającego, adres e-mail. Wzór zgłoszenia jest załącznikiem nr 4 do niniejszego regulaminu. W temacie e-maila lub jako dopisek na kopercie należy wpisać „Multimedialna Jedynka 2017”.

16.  Informacja o kwalifikacji do kolejnego etapu zostanie odesłana na adres e-mail zgodny z adresem zgłoszonym przez uczestnika najpóźniej dnia 23. lutego 2017r.

17.  Wyniki każdego etapu konkursu będą opublikowane na stronie internetowej ZSP1 Nr 1 w Jarocinie pod adresem: http://www.zsp1jarocin.edu.pl/index.php/m1 .

18.  Finał konkursu wraz z wręczeniem nagród odbędzie się 02. marca 2017 r. o godz. 10:00 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Jarocinie ul. Franciszkańska 1.

 

 

19.  Dla laureatów przewidziano atrakcyjne nagrody. 

Jest choinka, ruszyła swiateczna loteria fantowa, są świąteczne życzenia na drzwiach, klasy przygotowują Szlachetne Paczki Jedynki, w holu przepiękny kalendarz przypomina, że coraz bliżej święta... brakuje tylko świątecznego orszaku i Mikołaja... dlatego pod hasłem tworzymy świąteczny orszak Mikołaja przebiegać będą tegoroczne
MIKOŁAJKI W JEDYNCE
Czerwone stroje, mikołajkowo- świąteczne nakrycia głowy to znak rozpoznawczy tego dnia. 
6 grudnia do wspólnego świętowania zapraszamy całą społeczność szkolną! 

Miłego dnia pełnego niespodzianek .

Szanowni Państwo

Rodzice i Nauczyciele

szkół województwa wielkopolskiego

W związku z planowaną od 1 września 2017 roku reformą edukacji, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Kuratorium Oświaty w Poznaniu zamieściły na swoich stronach internetowych szczegółowe informacje na temat projektowanych zmian w systemie oświaty.

Na stronach internetowych Ministerstwa Edukacji Narodowej http://reformaedukacji.men.gov.pl/ oraz Kuratorium Oświaty w Poznaniu www.ko.poznan.pl, w banerze Dobra Szkołauzyskają Państwo  informacje na temat zmian w edukacji z punktu widzenia rodzica, ucznia, nauczyciela i organu prowadzącego. Ministerstwo Edukacji Narodowej zamieściło również numery telefonów oraz adresy elektroniczne osób mogących udzielić Państwu szczegółowych informacji.

Ponadto, wizytatorzy Kuratorium Oświaty w Poznaniu odpowiedzą na Państwa pytania podczas poniedziałkowych dyżurów (21 i 28 listopada oraz 5 i 12 grudnia 2016 r.)
od 10.00 do 18.00:

Kuratorium Oświaty w Poznaniu – tel. 618 541 571, 618 541 063;

Kuratorium Oświaty w Poznaniu Delegatura w Kaliszu – tel. 600 213 061, 600 212 983;

Kuratorium Oświaty w Poznaniu Delegatura w Koninie – tel. 632 435 106;

Kuratorium Oświaty w Poznaniu Delegatura w Lesznie – tel. 655 258 906;

Kuratorium Oświaty w Poznaniu Delegatura w Pile – tel. 672 123 767, 673 491 453.

 

                                                                     

wz. Wielkopolskiego Kurator Oświaty

         Krzysztof Jakub Błaszczyk

 

            Wicekurator Oświaty

Przypominamy, ze w dniach 22-25 listopada br uczniowie klas maturalnych przystąpią do próbnego egzaminu maturalnego OPERON 2016:
22.11. (wtorek) godz. 8.00 j.polski PP 
22.11. (wtorek) godz. 13.30 j.polki PR

23.11 (środa) godz. 8.00 matematyka PP
23.11 (środa) godz. 13.30 matematyka PR

24.11 (czwartek) godz.8.00 j.obcy PP
24.11 (czwartek) godz.13.30 j.obcy PR

25.11 (piątek)godz. 8.00 WOS, geografia, biologia, chemia, historia, fizyka

Zbiórka młodzieży o godz. 7.50 poziom podstawowy / 13. 20 poziom rozszerzony przed wyznaczonymi salami. 
Obowiązują stroje galowe, wejście do sali za okazaniem dowodu tożsamości, prace piszemy czarnym długopisem. 

Po zakończonej próbie uczniowie wracają na planowe zajęcia. 
Szczegółowy harmonogram opublikowany zostanie na stronie szkoły, listy uczniów wywieszone zostaną w holu przy sekretariacie. 

W związku z organizacją próbnej matury z języka obcego w dniu 24 listopada br.(czwartek) zmianie ulegają godziny zajęć: 

godz. 7.50- 10.15 próbna matura
lekcje prowadzone będą w systemie 30 minut:
1 lekcja 10.25 - 10.55
2 lekcja 11.00 - 11.30
3 lekcja 11.35 - 12.05
4 lekcja 12.10 - 12.40
5 lekcja 12.45 - 13.15
6 lekcja 13.20- 13.50
7 lekcja 13.55 - 14.25
8 lekcja 14.30- 15.00

Zmianie ulega również przydział sal na dzień 22-25 listopada. 

Szczegółowe informacje w załącznikach.

SPOTKANIA Z RODZICAMI
W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 W JAROCINIE
22. listopada 2016 r (wtorek)
odbędą się wg następującego grafiku

16.00 - Spotkanie przedstawicieli Oddziałowych Rad Klasowych z Prezydium Rady Rodziców (sala 30  )

 

16. 30 - 17.15 Spotkania Rodziców z Wychowawcami w salach wg grafiku

 

17.15- 18.15 - Konsultacje z nauczycielami

Informujemy, że tego dnia dyżury konsultacyjne pełnią wszyscy nauczyciele uczący w szkole

 

sala nr 14 zespół nauczycieli przedmiotów humanistycznych (j.polski, historia, WOS, WOK)

sala nr 15 zespół nauczycieli języków obcych

sala nr 21 zespół nauczycieli przedmiotów matematyczno- przyrodniczych (matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia)

sala 20 zespół nauczycieli przedmiotów budowlanych, geodezyjnych, WF i EDB

sala 23 zespół nauczycieli przedmiotów informatycznych, cyfrowych procesów graficznych

sala 36 zespół nauczycieli przedmiotów ekonomicznych i gastronomicznych

KLASA

 

WYCHOWAWCA

 

SALA

3 st

p. Zbigniew Sędzicki

50 a

1 LO a

p. Anna Guździoł

47

1 LO b

p. Urszula Biegańska

35

2 LO a

p. Aleksandra Zwierzchlewska

38

2 LO b

p. Marta Pawłowska

42

2 LO c

p.  Małgorzata Powęzowska Gwizd

50

3 LO a

p. Katarzyna Molińska

49

3 LO b

p. Dorota Nowicka

27

3 LO c

p. Mateusz Gościniak

41

1 TM TB

p. Marta Tomalak

07

2 TM

p. Karolina Robak Trzmiel

46

1 TI

p. Katarzyna Grześkowiak

32

2 TI

p. Przemysław Łączniak

21

3 TI

p. Jacek Dziennik

39

4 TI a

p. Grażyna Matuszak

12

4 TI b

p. Marta Jankowiak

13

1 TC/TI

p. Konrad Kanafa.

06

2 TC

p. Violetta Czabańska

33

3 TC

p. Robert Strzelecki

51

4 TC

p. Robert Karwacki

05 a

1 TE

p. Bogusława Mierzejewska

33 a

2 TE a

p. Arleta Kędziora

22

2 TE b

p. Małgorzata Ginter

36

3 TE

p. Urszula Wyremblewska Korzyniewska

28

4 TE

p. Małgorzata Kościelna

29

3 TG/TB

p. Joanna Wojtaszek

54

4 TG/TB

p. Grzegorz Gorzelańczyk

26

1 TŻ

p. Alina Łuczak

05

2 TŻ

p. Danuta Kożuch

11

3 TŻ

p. Ewa Roszak

34

4 TŻ

p. Monika Świderska Nowak

25

 

 

Chcesz zdobyć dodatkowe kwalifikacje? W dniach 13-14.01.17 odbędzie się w naszej szkole organizowany przez zewnętrzną firmę Kurs Baristy.  Poprowadzi go aktualna Mistrzyni Polski Baristów - Agnieszka Rojewska .

Restauracje, hotele, lokale gastronomiczne, kawiarnie nie tylko w Polsce, ale i w całej Unii Europejskiej poszukują osób znających się na kawie, najlepiej z dyplomem ukończenia kursu dla baristów. Ważne jest aby wiedza była oparta o umiejętności praktyczne, które ten kurs zapewnia.

 

Cena kursu 550 zł

Informacje i zapisy tel. 607062907

 

Liczba miejsc ograniczona (kurs skierowany jest do uczniów wszystkich klas, nie tylko gastronomicznych)

Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider