Slider

W związku z udziałem maturzystów w Pielgrzymce Diecezjalnej do Częstochowy , 5. kwietnia br uczniowie klas maturalnych pozostający w szkole realizują zajęcia wg planu zastępczego opublikowanego na stronie szkoły.

W zieleni wiosennej trawy i w słoneczno- żółtych kolorach słońca obchodzić będziemy PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY TEGO ROKU.

We wtorek 21 marca powitamy WIOSNĘ. Zachęcamy cała społeczność szkolną do ubrania zielonych lub żółtych elementów strojów. Osoby tak ubrane tego dnia zwolnione będą z niezapowiedzianych form odpowiedzi.
Tradycyjnie zapraszamy również na wspólne śniadanie na trawie. Samorząd Uczniowski zapewnia dobrą muzykę, zamówił też słoneczną pogodę, atrakcyjne nagrody dla najlepszych wiosennych stylizacji, będzie też ciepła herbata i kawa oraz słodkie niespodzianki. Wszyscy zabieramy sowje śniadania, kubek do herbaty i obowiazkowo uśmiech i dobry humor!

Do zobaczenia we wtorek, na dziedzińcu wewnętrznym szkoły o godz. 11.25- 11.50

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami próbny egzamin maturalny odbędzie się w dniach 1- 3 marca br 

1 marca (środa)      język angielski/ język niemiecki  na poziomie podstawowym (czas pracy 8.05- 9.40)

2 marca (czwartek)  matematyka na poziomie podstawowym (czas pracy 8.05- 10.35)

3 marca 2017 (piątek) j.polski na poziomie podstawowym (czas pracy 8.05-9.40)

 

Zbiórka uczniów godz. 8.00 przed wyznaczonymi salami.

Listy uczniów i składy komisja nadzorujących wywieszone zostaną w holu przy sekretariacie, oraz opublikowane w załączniku do informacji. 

Zdający na egzamin stawiają się z dowodem tożsamości ze zdjęciem.

Wszystkie torby i okrycia wierzchnie i urządzenia elektroniczne zdający pozostawiają w szafkach szkolnych. Podczas egzaminu można korzystać tylko z materiałów i przyborów określonych w komunikacie CKE: .  https://www.oke.poznan.pl/files/cms/434/komunikat_o_przyborach_2016.pdf

Po zakończonym egzaminie uczniowie biorą udział w planowych zajęciach.

KONKURS MATEMATYCZNY DELTA

 

"Matematyka jest drzwiami i kluczem do nauki"

STRONA KONKURSU

Organizatorzy Konkursu: Urszula Biegańska, Violetta Czabańska, Dorota Nowicka

 

  1. Odbędą się w dniach 21- 24 lutego br w wyznaczonych dla poszczególnych klas terminach:

21.02.17. ( wtorek) klasy 2 - odpowiedzialna z ramienia SU za organizacja Komisji Wyborczej : Paulina Baranowska 2 LO a

22.02.17. ( środa) klasy 1 - odpowiedzialna z ramienia SU za organizacja Komisji Wyborczej Emilia Chyba 3 TC

23.02.17. (czwartek): klasy 3 Technikum odpowiedzialny z ramienia SU za organizacja Komisji Wyborczej Kamil Marcinkowski 3 TŻ

24.02.17. (piątek): klasy maturalne odpowiedzialni z ramienia SU za organizacja Komisji Wyborczej Samanta Zaworska 4 TŻ, Szymon Nawrocki 4 TI b.

  1. Przeprowadzone będa z wykorzystaniem modułu e- Nauczanie w dzienniku Librus- głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną. W dniu wyborów głosujący powinni posiadać swój login i hasło do Dziennika Librus.

  2. Prawo wyborcze mają wszyscy uczniowie i nauczyciele ZSP 1 w Jarocinie.

  3. Osoby nieobecne w szkole w dniu wyborów mogą głosować w domu.

  4. Kandydatami na opiekuna SU są wszyscy nauczyciele pełnozatrudnieni w ZSP 1 W Jarocinie  wykluczając aktualnego opiekuna SU.

  5. Kandydaci do Rady SU zgłaszani byli w terminie do 31 stycznia br. Informacja o kandydatach przedstawiana była w holu przy sekretariacie, opublikowana zostanie na stronie szkoły i szkolnym koncie społecznościowym FB.

  6. Każdy uczeń i nauczyciel oddaje 1 głos na wybranego kandydata do Rady Samorządu Uczniowskiego.

  7. Każdy uczeń  oddaje głos na wybranego kandydata na Opiekuna Samorządu Uczniowskiego.

  8. Kandydat z największą ilość głosów zostanie Przewodniczącym Rady SU na kolejną kadencję.

  9. Nowa Rada Samorząd Uczniowskiego spośród trzech nauczycieli z największą ilością głosów wybiera nowego Opiekuna.

 

  

previous arrow
next arrow
PlayPause
ArrowArrow
Slider

 

Przydział sal i klas wyborczych:

 

KLASA


Opiekun

wtorek

21.02.17

środa

22.02.17.

czwartek

23.02.17

piątek

24.02.17

3 st

p. Zbigniew Sędzicki

   

godz. 8.10 sala 21

 

1 LO a

p. Anna Guździoł

 

godz.8.10  sala 14

   

1 LO b

p. Urszula Biegańska

 

godz. 8.30 sala 14

   

2 LO a

p. Aleksandra Zwierzchlewska

godz. 8.10 sala 20

     

2 LO b

o. Kordian

godz. 8.30 sala 21

     

2 LO c

p.  Małgorzata Powęzowska Gwizd

godz. 8.30

sala 20

     

3 LO a

p. Katarzyna Molińska

     

godz. 8.10 sala 05 a

3 LO b

p. Dorota Nowicka

     

godz. 8.30 sala 05 a

3 LO c

p. Mateusz Gościniak

     

godz. 8.10 sala 14

1 TM TB

p. Marta Tomalak

 

godz. 8.30

sala 15

   

2 TM

po. Bartłomiej

godz. 8.30 sala 05 a

     

1 TI

p. Katarzyna Grześkowiak

 

godz. 8.10

sala 15

   

2 TI

p. Przemysław Łączniak

godz. 8.10 sala 21

     

3 TI

p. Jacek Dziennik

   

godz.  8. 30 sala 23

 

4 TI a

p. Grażyna Matuszak

     

godz. 8.30

sala 14

4 TI b

p. Marta Jankowiak

     

godz. 8.10 sala 15

1 TC/TI

p. Konrad Kanafa.

 

godz. 8.10 sala 08

   

2 TC

p. Violetta Czabańska

godz. 8.10 sala 03

     

3 TC

p. Robert Strzelecki

 

godz. 10.45

sala 51

   

4 TC

p. Robert Karwacki

     

godz. 8.30

sala 15

1 TE

p. Bogusława Mierzejewska

 

godz. 8.10 sala 05 a

   

2 TE a

p. Arleta Kędziora

godz. 8.10 sala 05a

     

2 TE b

p. Małgorzata Ginter

godz. 8.10 sala 36

     

3 TE

p. Urszula Wyremblewska Korzyniewska

   

godz. 8.10 sala 23

 

4 TE

p. Małgorzata Kościelna

     

godz. 8.10 sala 21

3 TG/TB

p. Joanna Wojtaszek

   

godz.  8. 30 sala 21

 

4 TG/TB

p. Grzegorz Gorzelańczyk

     

godz. 8.30 sala 21

1 TŻ

p. Alina Łuczak

 

godz. 8.30  sala 08

   

2 TŻ

p. Danuta Kożuch

godz. 8. 30 sala 03

     

3 TŻ

p. Ewa Roszak

   

godz.  8. 10 sala 03

 

4 TŻ

p. Monika Świderska Nowak

     

godz. 8.10 sala 23

27.01.2017 CZARNA GÓRA (Stronie Śląskie)

 

KOSZT WYJAZDU 155zł/osobę, jeśli ktoś zabiera swój sprzęt-> 120zł/osobę. Wpłaty proszę do p. Kantorskiej/ p.Łączniak do 20.01.2017.

Przy wpłacie należy podać: pesel (do ubezpieczenia), wzrost+wagę+nr buta  - dla osób wypożyczających sprzęt.

Spotkanie organizacyjne: piątek 20.01.2017  godz. 11:30 - sala 13

 

kto był choć raz na nartach - wie o co chodzi, kto nie - pozna co to za miły dla oka widok..

Udostępniamy informacje szczegółowe dotyczące wyjazdu. W razie pytań i niejasności - proszę użyć opcji komentarza, postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytania.

 

relacja z wyjazdu - “jedynka na nartach” 2016 - Karpacz:

 

spotkanie informacyjne odbędzie się w poniedziałek 23.01.2017

 

I HARMONOGRAM OGÓLNY:

 

  1. Wyjazd planowany jest w piątek 27.01.2017 około godziny 4:30 sprzed szkoły ( parking koscielny)

  2. Czarna Góra - ok godz. 8:30, czas na wypożyczenie i dopasowanie sprzętu w wypożyczalni…

  3. Grupa która jeździ - zajęcia indywidualne na stoku - pod opieką, zgodnie z późniejszymi ustaleniami..

  4. Grupa ucząca się - zajęcia z instruktorem, pomoc koleżeńska-mile widziana..

  5. Godz. 16:00 - koniec jazdy, rozliczenie ze sprzętu itd, wyjazd do Jarocina

  6. powrót ok 21:30 (zależy od warunków na drodze…)



II KOSZTY i WPŁATY

  1. Wpłaty przyjmowane będą PO ustaleniu ilości osób które pojadą - z racji przeliczenia kosztu autobusu ( czy bedzie w 50% czy 100% zapełniony - zapłacić musimy za podróż ta sama kwotę.)im większa grupa - tym taniej sprzęt uda się wypozyczyć.

  2. Termin zgłoszeń upływa 13.01.2017, PO tym terminie podana będzie kwota wpłaty

3. Koszt  (bazowy) obejmuje: przejazd busem, ubezpieczenie(obowiązkowe dla wszystkich), ski-pass na wyciągi. Oczywiście jeśli macie swój sprzęt - nie płacicie za wypożyczenie (ok 25-30 zł). Przewidziany koszt nie przekroczy 170zł/osobę - patrz punkt 1

4. Cena nie obejmuje wyżywienia - polecam zestaw kanapkowy, na miejscu jest dużo różnych punktów, ceny - rosną wraz z wysokością ;]

5. Wpłaty przyjmowane będą u p. P.Łączniaka w sali 21 oraz bibliotece u p. M. Kantorskiej  w dniach 16.01 - 20.01



III LOKALIZACJA I TRASY:

  1. mapa ośrodka: http://www.czarnagora.com.pl/images/czarna_gora/czarna_gora_mapka_01_duza.jpg

  2. kamery:

3. miejsce zbiórki to parking “Pc” : wypożyczalnia, punkty gastronomiczne, dolne stacje wyciągów - koleji “EFKA”

  • wyciągi: IV, V, VI, VII, VII, IX - dla początkujących i średniozaawansowanych, jeśli ktoś będzie chciał jechać na inne - KONIECZNOŚĆ zgłoszenia do wychowawców.

  • istnieje też możliwość wypożyczenia sanek oraz zjazdu torem saneczkowym:

  • POD OPIEKĄ OPIEKUNA (dla chętnych-grupa zorganizowana)-możliwość wjazdu turystycznego na szczyt Czarnej góry i spacer do punktu widokowego: http://www.czarnagora.com.pl/atrakcje/wieza_widokowa.php  (może być zimno..) - bez dopłat.

 

IV UBIÓR I PRZYGOTOWANIE

  1. Spodnie - najlepiej coś nie przepuszczającego wiatr i ciepłego, obowiązkowo kalesonki pod spód, warto obserwować oferty w Lidlu - czasem w sprzedaży sa fajne ciuchy za nieduże pieniądze. Mogą to być spodnie typu jeans - w miarę luźne lub takie elastyczne (tak by można swobodnie w nich zrobić kilka przysiadów)

  2. kurtka - j.w. ma chronić przed wiatrem, ciepła (ALE NIE ZA BARDZO )- aby się nie ugotować

  3. czapka, rękawiczki(nawet zabrać 2-3 pary jeśli macie zwykłe-w razie przemoczenia) ochrona szyji: golf, szalik..

  4. ubrac się proszę “na cebulkę” nie przesadnie ciepło(w razie czego można się ubrać/rozebrać) wygodnie…

  5. buty narciarskie sa ciepłe, ale weźcie (względy higieniczne) druga skarpetkę, która po zakończonej jeździe ściągnięcie.

  6. okulary słoneczne - warto pomyśleć - nie za ciemne, ale w przypadku słońca+biały snieg - przydać się mogą, mile widziane google narciarskie-ale nie jest to wymóg…

  7. przygotowanie - polecam porobić codziennie kilka przysiadów i skłonów by na stoku organizm był przygotowany - zwłaszcza nogi

 

V DODATKOWE INFORMACJE:

  1. http://www.czarnagora.pl/

 

2. zjazd z czarnej góry - na zachętę..

3. dla osób początkujących i nie tylko - WARTO OBEJRZEĆ: (kilka razy)  

  • jak sobie poradzić z orczykiem/wyciąg; -

  • jak wsiada i zsiada się z kanapy/wyciągu:

  • jak NIE zsiada się z wyciągu ;]  

 

a już wkrótce:

….



 

Zgodnie z Harmonogramem pracy Szkoły wywiadówki śródroczne mają charakter indywidualnych spotkań z Rodzicami. Terminy spotkań w dniach od 16- 19 ustalają z Państwem wychowawcy klas. 

Ponadto przypominamy, ze wszyscy nauczyciele pełnią dyżury konsultacyjne podczas których są do Państwa dyspozycji.

Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider
Slider